أقسام الوصول السريع ( مربع البحث )

كروت شحن رصيد فودافون وكروت الفكة 2021

كروت شحن رصيد فودافون

فودافون بتوفرلك العديد من فئات كروت شحن رصيد فودافون والذي يمكن استخدامه دقائق لجميع الشبكات او ميجابايت إنترنت وكمان تقدر تستخدم هذا الرصيد للاشتراك وتجديد الباقة الخاصة بك، فهناك العديد من كروت شحن فودافون والتي تختلف حسب السعر والوحدات التي تقدمها مثل كارت شحن فودافون العادي وكارت الفكة، وأيضا فودافون بتوفرلك كارت المارد والذي يعطي باقة من الدقائق او الفليكسات او الميجابايت حسب الرغبة، ولذلك في هذا الموضوع سوف نتعرف علي كل ما يخص كروت شحن فودافون من حيث الأسعار والرصيد او الوحدات الذي يوفره كل كارت من هذه الكروت.

كروت شحن فودافون رصيد

الشبكة رقم 1 في مصر بتوفرلك مجموعة من كروت الشحن والتي تختلف حسب السعر والرصيد المتاح، ويمكنك شحن كارت فودافون من خلال الكود التالي #كود الكارت*858*.

  1. كارت شحن 5 جنية، يعطي 3.5 جنية رصيد صافي بعد الشحن.
  2. كارت شحن 10 جنية، يعطي 7 جنية رصيد صافي بعد الشحن.
  3. كارت شحن 15 جنية، يعطي 10.5 جنية رصيد صافي بعد الشحن.
  4. كارت شحن 25 جنية، يعطي 17.5 جنية رصيد صافي بعد الشحن.
  5. كارت شحن 50 جنية، يعطي 35 جنية رصيد صافي بعد الشحن.
  6. كارت شحن 100 جنية، يعطي 70 جنية رصيد صافي بعد الشحن.
  7. كارت شحن 150 جنية، يعطي 105 جنية رصيد صافي بعد الشحن.
  8. كارت شحن 200 جنية، يعطي 140 جنية رصيد صافي بعد الشحن.

كروت شحن فودافون فكة

  • كارت فودافون فكة 3 جنية، هيديك 45 وحدة تقدر تستخدمهم دقائق لجميع الشبكات او ميجابايت إنترنت وكمان هتقدر تستخدم ضعف هذه الوحدات ميجابايت علي مواقع السوشيال ميديا، هذا الكارت صالح ليوم واحد فقط من تاريخ الشحن.
  • كارت فودافون فكة 6 جنية، هيديك 225 وحدة تقدر تستخدمهم دقائق لجميع الشبكات او ميجا بايتس إنترنت وكمان هتقدر تستخدم ضعف هذه الوحدات ميجابايت علي مواقع السوشيال ميديا، هذا الكارت صالح ليوم واحد فقط من تاريخ الشحن.
  • كارت فودافون فكة 10.5 جنية، هيديك 400 وحدة تقدر تستخدمهم دقائق لجميع الشبكات او ميجابايت إنترنت وكمان هتقدر تستخدم ضعف هذه الوحدات ميجابايت علي مواقع السوشيال ميديا، هذا الكارت صالح لمدة يومين من تاريخ الشحن.
  • كارت فودافون فكة 11.5 جنية، هيديلك 450 وحدة تقدر تستخدمهم دقائق لجميع الشبكات او ميجابايت إنترنت وكمان هتقدر تستخدم ضعف هذه الوحدات ميجابايت علي مواقع السوشيال ميديا، هذا الكارت صالح لمدة 4 أيام من تاريخ الشحن.

- لشحن كارت فودافون فكة أطلب #كود الكارت*858*

- يمكنك التحكم في خطة أسعار كارت الفكة من خلال الكود التالي #86* لاستخدام الكارت دقائق لجميع الشبكات او ميجابايت.

- كل دقيقة او رسالة او ميجابايت هتستهلكها بوحده واحده من الكارت.

-  سعر الدقيقة لجميع الشبكات الأخرى = 5 وحدات.

كارت المارد فودافون 

لو معاك كارت فودافون 5 جنية او 7 جنية او 10 جنية هتقتدر تشحنه باستخدام كود المارد للحصول علي باقة من الدقائق او الفليكسات او الميجابايت من خلال الأكواد التالية.

  • لشحن كارت المارد دقائق لجميع الشبكات أطلب #كود الكارت*1*858*
  • لشحن كارت المارد فليكسات أطلب #كود الكارت*2*858*
  • لشحن كارت المارد ميجابايت سوشيال أطلب #كود الكارت*3*858*

كارت المارد 11.5 جنية

عند شحن كارت فودافون العادي 10 جنية بإستخدام كود كارت المارد السابق سوف تحصل علي 450 فليكس او450 دقيقة لجميع الشبكات او 900 ميجا سوشيال لمدة 7 أيام من تاريخ الشحن ولكن تأكد اولا من عدم وجود رصيد مستلف علي الخط لأنه في حالة وجود رصيد مستلف سوف يتم خصم هذا الرصيد اولا ولن تتمكن من الحصول علي باقة المارد.

كارت المارد 6 جنية

في حالة شحن كارت فودافون 6 جنية بإستخدام كود كارت المارد دقائق او فليكسات او ميجا بايتس حسب الرغبة، سوف تحصل علي 225 فليكس او دقيقة لجميع الشبكات لمدة 3 أيام من تاريخ الشحن بدلا من الحصول علي 3.5 جنية رصيد عند الشحن بإستخدام كود الشحن العادي.

كارت المارد 3 جنية

تقدر كمان تشحن كارت فودافون 3 جنية بإستخدام كود كارت المارد السابق للحصول علي 35 فليكس او دقيقة لجميع الشبكات لمدة 24 ساعة من تاريخ الشحن بدلا من الحصول علي  2 جنية رصيد فقط.

كود شحن رصيد وكروت فكة وكارت المارد من فودافون كاش

تقدر كمان تشحن رصيد وكروت فكة وكارت المارد من فودافون كاش بسهولة ومن خلال الرصيد الموجود بالمحفظة، فتوفر فودافون كاش العديد من الأكواد لكل خدمة من خدماتها، وإليكم اكواد فودافون كاش الخاصة بشحن رصيد وكروت فكة وكارت المارد.

  • لشحن رصيد لخطك من فودافون كاش #الرصيد*0*9*
  • لشحن رصيد لأي رقم أخر من فودافون كاش أطلب #الرصيد*الرقم*3*9*
  • لشحن كارت فودافون فكة 3 جنية من فوادفون كاش أطلب #200*9*
  • لشحن كارت فودافون فكة 6 جنية من فوادفون كاش أطلب #400*9*
  • لشحن كارت فودافون فكة 8 جنية من فوادفون كاش أطلب #800*9*

- لمعرفة خطوات شحن كارت المارد من فودافون كاش أضغط هنا.

كمان هتقدر تشحن رصيد لخطك من أي فرع من فروع الدفع الفوري مثل فروع فودافون او فوري او أمان، فقط توجه لأقرب فرع لك ومن ثم سوف يتم تحويل رصيد لخطك في حالة عدم توفر كروت شحن.

شاهد ايضاً: كيفية شحن كارت فودافون نت فقط.

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-